Sånn skal du lage en youtube-hit

Virale videoer gjør nettopp det: De har en smittende effekt.
Du får dem på mail eller facebook og bare sender dem videre. De er så populære at du får dem tilbake fra alle kanter. De er gjerne korte og innholder noe som får deg til å smile eller bli opprørt. Fordi de er morsomme, sjokkerende, søte eller spiller på sex.

Jennifer Aniston spiller på nettopp det når hun lager en youtube-reklame for vannet Smartwater. Hun leker seg frem til den perfekte oppskriften på en viral video (som hun kaller for «virus» og ikke «viral»): Tydelig hjemmesnekrede videoer av liksom-syngende ungdommer på rommet, søte valper i fri utfolding, pc-skapte babyer som danser, store sanghit som «Somewhere over the rainbow», uventet vold og til slutt god, gammeldags sex. Hun er tross alt en sex ikon…

Siste replikkutveksling sier alt:
«What are we gonna call this video?»
«Jen Aniston sex tape?»
«I love it».

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut / Endre )

Twitter picture

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut / Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut / Endre )

Google+ photo

Du kommenterer med bruk av din Google+ konto. Logg ut / Endre )

Kobler til %s