Egypt mangler opplysningstiden

Hæren i Egypt stiller seg bak Mubaraks plan. Walid-al Kubaisi reflekterer over Det muslimske brorskaps mulige maktovertagelse i Egypt på sikt:

Eg søkjer i Google på kva europeiske kommentatorar seier om demonstrasjonane, og ser at nokre samanliknar det som hender i Egypt med fallet til Berlinmuren. Eg ristar på hovudet over denne overdrivinga.
Eg skulle gjerne ynskt det var lengt etter fridom som dreiv massane ut på gata. Men det er meir svolt og trongen til brød som har skapt opprøret mot korrupsjonen som har forderva makta i landet.

Sjølvsagt finst det mange fridomssøkjande blant demonstrantane. Men dei fleste kjenner ikkje til fridomen slik europearane har fått han inn gjennom fleire hundreår med opplysing. Vestlege intellektuelle må skjøna at Midtausten er styrd av eit anna verdisystem enn Europa. Noko eg sjølv har måtta læra meg gjennom mange års forvandlingsprosess i Noreg. Verdisystemet i Midtausten har grunnlag i teologi og tradisjon. Difor er vi mange som er redde for islamistane i denne lagnadsstunda vi opplever no i Egypt og Tunisia.

(Tips: P-mann)

One thought on “Egypt mangler opplysningstiden

Legg igjen en kommentar

