Her får du igjen for blondinevitsene dine

Det er altfor varmt til å ha klær på i dag’ sier Erik idet han kommer ut av dusjen: ‘Kjære, hva tror du naboene ville tro hvis jeg klippet plenen naken?» «At jeg tok deg for pengenes skyld’, svarte hun.

Q: Hva kaller du en intelligent, kjekk og følsom mann? A: Et rykte. 

Kjære Gud, jeg ber om visdom til å forstå min mann, kjærlighet til å tilgi ham og tålmodighet til å tåle hans skiftende humør. For du vet det, Gud, at hvis jeg ber om styrke, kommer jeg til å slå ham i hjel!  Amen.

Q: Hvorfor sutrer små gutter?A: De trener for å bli menn.   

Q: Hva betyr det når det ligger en mann i sengen din og gisper etter luft og sier navnet ditt? 
A: Du holdt ikke puta lenge nok. 

Q: Hvordan unngår du at din mann leser mailen din? A: Du endrer ‘Innboks’ til ‘Bruksansvisning’.

One thought on “Her får du igjen for blondinevitsene dine

  1. Hva er brunt og blått og gult og ligger i en grøft?
    En brunette som har fortalt for mange blondinevitser.

    Hva kalles en mann som har følge med en brunette?
    Gissel.

Legg igjen en kommentar

