Kirurgisk healing uten blod

Da jeg nettopp gikk inn på Sprøytvarsleren for å se om det var kommet nye sprøytvarsler, fant jeg en lenke til programmet for Alternativmessen februar 2010.

Der var det mye interessant. Noe som burde interessere meg som fysiker er et foredrag om  kvantemedisinsk metamedisin, men det har Sprøytvarsleren tatt seg av. Og det handlet visst ikke så mye om kvantefysikk likevel. Men et annet foredrag som ser interessant ut holdes av Naomi Sol fra Drammen og handler om kirurgisk healing:

Kirurgisk Healing er en spesiell form for healing der man går inn i Energikroppen til klienten og fjerner sperrer og blokkeringer med Kirurgiske inngrep. Disse inngrepene gjør man ved hjelp av energi instrumenter som tildels ligner konvensjonelt kirurgisk utstyr. (Disse instrumentene er ikke fysiske.)
Inngrepene i energikroppen skjer uten en dråpe blod. Hjelperne våre og andre åndelige vesener har en fremtredende roller under disse operasjonene. Foredraget avsluttes med demonstrasjon av kirurgisk healing på frivillige.

Heldigvis – det skjer uten blod. Så da kommer det kanskje ikke i konflikt med kvakksalverloven. Men jeg er likevel litt betenkt over å la noen gå inn i energikroppen min. Og det med «energi instrumenter». De er riktignok ikke fysiske, men de ligner konvensjonelt kirurgisk utstyr. Huffda!
Og diverse åndelige vesener skal delta i operasjonen. Er det kanskje engler det dreier seg om?

Jeg tror ikke jeg tør melde meg som frivillig til å bli healet, i alle fall ikke på denne måten. Jeg tror heller jeg holder meg til Acem-meditasjon. Det er i alle fall avstressing, og bearbeider kanskje også «sperringer og blokkeringer» uten kirurgiske inngrep og annet tull og tøys.

One thought on “Kirurgisk healing uten blod

Legg igjen en kommentar

